0

KEK C0KLAT

Huh!!! langit nan biru hampir x kelihatan..dipenuhi dgn kabus2 putih.hampir seminggu dah bumi lumut nie diseliputi jerubu.dan hampir seminggu jugak hujan xturun.kalau hujan turun kurang la ckt jerubu nie..hidung dan tekak aku nie mula la gatai2.dah 2 hari aku selsema,sakit tekak.hari nie rasa kurang ckt sakitnya..DAN kerana jerubu nie aku dan anakku di KUARANTIN oleh en s0miku..hehe!!..d0k dlm umah je.cuma smlm je en s0mi ajak pi mkn kfc dkt lumut tu.tu p0n pi mlm..





emmm..bila kena kuarantin nie rasa boring la plak.asyik tgk tv,mengadap lappy nie ja.hari nie aku g0dek2 dapur tgk ada serbuk k0ko lg.mula la dlm kepala ada misi yg nak dibuat hihi!!...KEK COKLAT!!...kek paling mudah dan sedap aku rasa.resepi kek nie ihsan dari jiranku sendiri hehe!!!.. kak ASMARITA KASMAN.. setiap kali aku buat mkn2 or jamuan kek nie yg menjadi pilihan utama aku. aku suka berkawan dgn kak ita nie sbb dia jenis xkedekut ilmu.dia org j0hor.dia ada la jugak ajar aku cara masakan joh0r..



Nie kek coklat yg aku buat td..aku buat setengah adunan je :)


kek yg siap di t0pping...




















untuk t0pping kek nie aku ciplak resepi dari akak DAYANGKU JACK / DAPURKU SAYANG
tima kasih akak..senang cara buat ganache nih rupanya...

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU



USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers

Back to Top