0

Terrrr.."CIUM" kereta orang lain :)

huh!!!..satu pengajaran buatku..hehe!!..agar pasni lebih berhati2 masa nak masuk parking.xpenah2 pi cium keta org tetiba petang ahad tu bergesel plak dengan keta sebelah.salah aku sebab kalut sgt nak masuk parking.sebabnya aku sakit perut hahaha!!!...xtahan sgt2 dah dlm keta.

tetiba "DUMMMM!!!"..alamak!!..mati aku kali nie.bunyi apa kuat sgt tu???

aku kuar tgk mak aiii..pecah lampu signal.muka aku pucat dah.xtgk lg keta sebelah yg aku pi langgar tu.dah la TUANNYA ada dekat situ..huhu!!!..
kalut tuan si keta tu tgk keta dia.ye la klu aku di tempat dia mesti aku tgk keta aku dulu hehe!!...dia ckp keta dia ok ja.fuhhh!!! lega aku.pastu aku terus msg en s0mi..dlm hati hanya allah ja yg tahu betapa takut dan malunya aku hehe!!...



gara2 takut punya pasal sampai hilang rasa sakit perut aku td hihi!!..dahsyat kan..dah la time tu en s0mi xda dkt umah..aduhhh!!!...

malam tue aku ckp en s0mi pasni xmau bawak keta dah (*kunun2 menyedapkan hati hihi..).alih2 en s0mi aku ckp "relax la ibu..semua org buat silap.benda nak jadi.pasni berhati2"..fuhh!! lega en s0mi aku ckp cmtu hehe!!..ingatkan dia nak marah td.. :)  (*dlm hati dia sapa yg tau kan hihi!!..entah2 " huh!! naya aku klu cmni.dah la baru ja tukar 4 tayar sekali gus,rim bagai..pastu jd camni plak".. hahaha!!..)



sabar je la abah oiii..dengan karenah isterimu nie hehe!!...




0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top