0

terrr..BELAJAR buat bunga carnation

asslmmualaikum dan salam sejahtera tuan2 dan puan2 sekalian.berdirinya saya disini ingin menyampaikan sepatah dua kata...tutttttttt!!!...ewah2 mcm ahli p0litik yg xberdaftar plak aku nih..sebenarnya aku nak update N3 yg 2 hari lepas punya tapi gara2 aku nie pesen pemalas nak ketik ketuk papan keyboard nie tu yg hari nie baru nak update pasal benda yg lepas2 nie..ketinggalan kebelakang bet0l la aku nih.org dah kedepan aku masih merayap merangkak lg dari belakang huhu!!..
 
tapiiiii..xpa2 masih ada waktu lg hehehe!!..selasa kemarin aku pi bakat.minggu nie minggu kraftangan..haaa..elok la dgn KERASTANGAN aku nih hihi!!.. aku nie bab2 mcm nie mmg palinggggg.... TAK PAKAR!!!.. tapi bet0l la org ckp sekeras2 hati wanita lama2 lembut jugak mcm kerak nasi kalau bubuh air lama2 lembut jugak.nie bukan ckp soal hati tapi nie pasal tangan ku yg serba kaku nih..sekasar2 tgn aku klu pakai losen berbotol2 akhirnya lembut jugak kan hehehe...
 
 
Tarikh: 09 okt 12
bertempat: PPW anjuran Formasi Markas Sistem Armada
Aktiviti: Seni Hiasan dan Dekorasi Bunga Tisu
Pakaian: kasual kemas
 
~gubahan bunga carnation~ cantik tak????
 
 
hah!!.. buat jgn xbuat
 

salah satu hasil gubahan dari cik kak kita nie :)
 

memasing sibuk dgn hasil gubahan bunga sendiri
 

yg sapa la agak2 nie kan??? hehehe...
 

 
 

nak elok guna tisu jenis nie sbb ada mcm2 kaler..
 
 
tadaaaa...nie la hasil dari kekerasan tangan aku..bunga carnation yg aku try buat..agak2 jadik x???huhu...
 

antara pemenang pada ptg tuh..pemenang dinilai dari hasil kekemasan,ketelitian dan kekretifan seseorg mengubah bunga tu.
 

nie la akak yg bertuah pd ptg tu..hehehe.. satu group dgn aku.caya laa...


eh2..cik ekma kita p0n menang jugak hehehe... tahniah ekma :)
 
tetiba eh2..pandai jugak aku buat bunga nie ye..huhu.. bila buat bunga nie baru aku teringat dulu2 mak aku penah buat bunga nih..tapi dah xingat mcmna sbb time tu aku kecik lg.tgh sklh rendah klu xsilap aku..balik ptg tu aku tep0n mak aku.ye la mak aku ckp dulu2 mak penah buat masa mak aku aktif join dgn bakat dulu.ingat dulu2 mak aku selalu pi bakat.abah aku askar darat (*lani dah pencen jd org kg plak hihi!!..)..kami selalu ikut mak pi bakat sbb umah bakat tu sblh dgn umah kami.mcm2 aktiviti depa buat.tiap2 minggu ada saja aktiviti..mak aku nie tangan dia menJADI.tapi xda sorg p0n anak dia yg ikut jejak dia hehehe.. dulu2 mak aku rajin mengait.habis 1 umah dia mengait.sarung kipas,alas meja,pelapit kusyen hatta cadar tilam p0n dia mengait tau..lani mak aku dah xblh mengait sbb rabun dekat.alaaa..hilang dah 1 ilmu.tu la dulu2 xmo belajar.habis mengait mak aku buat kuih,nasi lemak jual..mak aku pesen xblh dok diam.ada saja keja dia nak buat.
 
lani turun kat anak dia plak tapi apa b0leh buat aku nie xda BAKAT la sgt..hanya org yg guna otak kanan saja yg kreatif.aku nie guna otak kiri k0t hehehe..
 
 
 
* ibu afiq *

Amyzan afiq
 

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU



USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers

Back to Top