0

wahai mesin jahit cenonet :)

 
eh2!!!..pasal pa tetiba ada gambar mesin jahit nih???konpius kan hihi... (*eleh!!... wat2 heran plak). nie la mesin jahit baru aku hihi...(*sambil senyum lebar ke telinga hihi..hampa nampak x aku dok tgh senyum nie??? hahaha...)
mesin nih aku beli dekat tesco manjung semalam.aku beli tapi en s0mi yg bay0r hahaha...
Petang semalam en s0mi ajak kuar jejalan.siap2 tgk jam dah kul 6lbh dah..nak dekat maghrib dah nie.klu xkuar time nie nnti pas maghrib malas plak nak kuar.en s0mi ckp xpa la nnti kita singah smbhyg maghrib di masjid Nurul Hidayah dekat manjung tu.pas solat maghrib kami pi tesco.
 
 
 
sebelum masuk tu sempat lagi ambik risalah iklan barangan tesco tu..belek punya belek ternampak la mesin jahit nie.ckp dkt en s0mi "abah,ibu nak mesin nie laa..boleh ke???" sekali tu en s0mi ckp "ibu nak ambik la..nnti abah bayar"..hihi.. aku,adik ipar aku(*adk ipar aku dah 3 4 hr mai umah aku.dia cuti sem so dia singah umah aku dulu sebelum balik kg raya haji nie) dengan pantasnya terus mencari hihi!!.. xpa murah p0n murah la janji boleh menjahit.harga asal rm225 kot..ooo..sebut pasal mesin jahit nie sebenarnya aku nie xla pandai sgt bab2 menjahit nie.boleh la setakat jahit sarung2 bantal bagai huhu... aku suka menjahit nie sebab aku suka tgk adik aku menjahit.aku ingatkan aku sorang ja yg suka menjahit rupanya en s0mi p0n suka menjahit.
 
xpa2 pasni ibu akan asah lagi bakat menjahit.. eceh2..macam la terer sangat hahaha....
 
 

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top