0

family day blok haku..

woooo...sejuk ja mlm nie.angin mendayu2 menyapa
 tubuhku lalu mengigit2 sampai ke tulangku..huhu!!!.. *apa daaa...
bes nih kalau dok dalam selimut sejuk2 nih hihi...
TAMBAH2 lg ada en s0mi hahaha!!... oppp!!! otak jangan kuning sgt n0h :)


emmm..bola lagi malam nie.. kali nie harimau menentang gajah putih pulak (*aiii..xminat bola tp tau pulak sapa menentang sapa ye..hikhik!!..) 

hokeh2!!..sebenarnya aku bukan nak ckp bab bola tp aku nak cherita bab
 family day blok aku nih..
hari nih 09/12/2012 blok aku A13 buat family day..nie la kali kedua blok aku nih buat family day sejak aku menetap dkt blok nie.. hmmm... aku tgk blok sebelah tiap2 taun buat family day blok.. nie yg jeles nih hihihi... mungkin ada masalah dalaman kot dgn blok aku nie.. yang pasti tiap2 bulan kutip duit yuran blok emmmm...
xpa2 yg tuh kita abaikan.. meh layan gambar sepanjang majlis dijalankan :)










































moga taun depan ada lg hihihi... insyaallah kalau aku masih disini :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU



USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers

Back to Top