0

IT'S YOUR BIRTHDAY!!!!

TODAY'S THE BIG DAY
THAT COMES ONCE A YEAR
IT'S YOUR BIRTHDAY
THE DAY IS HERE!!
YOUR PARTY'S GONNA BE
GREATER THAN GREAT!!
IT'S YOUR BIRTHDAY
TO ALL OF YOU..
SYAHFIQ ZAQWAN


video


Hari nie 28/04/22012 genap 2thn usia anak aku..selamat hari lahir sayang.sem0ga anak ibu menjadi insan yg berguna,sem0ga panjang usia,dimurahkan rezeki serta sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang dariNYA.



pejam celik pejam celik dah besar anak ibu ye..ibu rasa afiq masih baby lg.gelagat anak ibu yg manja,kadang2 nakal yg xb0leh dikawal,sgt petah berkata2 dan suka tersenyum membuatkan ibu dan abah sentiasa mengingatimu syg..



aduh!!!..ingat afiq kecik2 dulu..menangis xhenti2 selama 4bln klu xsalah ibu..mujur menangis siang ja.mlm ok tid0 lena.keja melalak ja hehe!!!..serik dah ibu.ibu,t0k sara,t0k siah,t0kwan hashim,t0kwan aziz dah xtau nak buat lagu mana dah..sabar ja la.berubat mcm2 dah..ada yg ckp "sawan tangis"..pi check d0c ckp "k0lik"..aduhaiiiii... pening2 :D

tapi semua tu mematangkan ibu dan abah..rupanya mcm2 ragam anak nie..tp saat dan ketika itu xpenah ibu dan abah lupakan.semua tu menjadi kenangan dlm lipatan sejarah ibu dan abah.


# setahun usia afiq #

hari demi hari cepat masa berlalu.dari afiq baru lahir hinggalah afiq genap setahun semua tu mcm mimpi ja ibu rasa hehe!!..kini afiq dah p0n melangkah ke usia 2 thn.anak ibu semakin besar.tanggungjawab ibu dan abah p0n semakin besar jugak hehe!!!...





hari nie ibu ngan abah beli kek untuk afiq..ibu buat laksa ckt dgn kuih..ajak kwn2 ibu ja hehe!!..ibu cadang nak buat kenduri tp 2 3 hr nie abah asyik sibuk ja..lain kali ibu buat ye syg.



# kek c0klat nie ibu tabur serbuk biskut 0reo ckt #




# bahan sampingan untuk laksa #



# laksa #



# kuah laksa #


walaup0n ibu penat tp ibu puas hati sbb apa yg ibu niat untuk afiq tertunai sudah..walaup0n jamuan mkn kecik2 tp mcm kenduri la jugak cuma 2 3 org ja hahaha!!...









0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top