0

TeRjAh KaPaL

NAVY DAY @ HARI TLDM disambut setiap thn pada 27hb april..sebagai sebahagian daripada ahli keluarga NAVY aku p0n x terkecuali menyambutnya hehe!!..time nie ja aku blh melawat kapal..ish!! mujur masa tgh mengandung dulu xteringin nak naik kapal..klu x,naya ooo...masa aku tgh mengandung dulu en hubby aku masih di kapal KD MUTIARA.

# ish!!nak cheta pasal hari navy pi melalut kembali ke zaman silam plak hehe..p0t0ng line bet0i laa!!.#

ptg tuh en hubby ajak pi melawat kapal..nie antara gambar yg sempat diambil..




~ afiq n auni ~



~ aaaa....nak naik kapal!!!!...~



~ semangat nak naik kapal tuh!!!...~



~ kling!! kling!!!...cepat2 kapal nak bergerak dahhh!!!... ~






~ ibu p0n xlepas peluang p0sing maut atas kapal..muahahaha!!!... ~






~ saat kemudikan kapal..fuhhh!!! cayalah anak ibu.. ~







~ atas kapal KD MAHAWANGSA ~



~ termenung jauh ~



~ ish!! mana ikan nie xtimbul2 nih??? ~




~ mcm nie la agaknya bila abah tgh belayar ye??? asyik tgk lautan nan meluas.. ~




~ aik!!! tekan2 apa tuuu??? kang marah kapten kapal sebelah nih..huhu!! ~




~ ibu jd KAPTEN KAPAL satt...hehe!!..cheq tumpang d0k sat n0h kapten kapal KD MAHAWANGSA..





~ haa..pusing jgn xpusing!!.. ~




~ semangat bet0l anak ibu nih!!.. ~







~ naik helik0pter ~

dah penat berjalan melawat kapal,kami terus ke lumut plak.huh!!!..penuh org.cari parking p0n susah.kami terus ke rumah makjang aku di manjung.tgk baby si c0mel tu pastu kami balik terus ke pasar mlm teluk muruh..balik rumah dlm kul 8 lbh kami pi lumut plak.tp kali nie kami pi naik m0t0r plak.mujur ada parking.tu p0n jenuh mencari jugak..mlm tu perasmian pesta lumut dirasmi oleh Datuk Seri Zambry Abdul Kadir.



~ persembahan kebudayaan ~




~ berpusu2 org pakat mai ~





~ anak aku nmpk mainan ja keja dia.. ~





penutup acara pd mlm tu dgn dentuman bunga api...






huh!!..sedar x sedar jam dah dekat pukul 12 tgh mlm dah..patut la anak aku menguap semcm ja.rupanya dah lewat tgh mlm daaa..hehehe!!!..apalagi balik laaaa..







                         

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU



USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers

Back to Top