0

MUM'S NITE OUT

semalam aku di jemput menghadiri dinner untuk ibu2 bakat laut lumut..selalu aku pi bakat siang time nie kena pi mlm plak ( * yela mana ada org buat dinner tghari kan.mesti la mlm.dah namanya p0n DINNER.. ) hahaha!!...

Aktiviti Bakat Laut (Lumut): Mum"s Nite
Tempat: Pusat Pembangunan Wanita(PPW),Pangkalan TLDM,LUMUT
Tarikh: 25/5/ 2012
Masa: 8.00 Malam
Attire: Jubah atau Evening Dress.


tema untuk malam tue ala2 arabic..d0k bersimpuh diatas lantai.ramai yg pakai jubah bagai tp aku pakai simple ja..b0leh tgk mcm2 pakaian yg diperagakan.semuanya cantik2 belaka..



~ duduk ala s0pan gitu :D ~

sementara menunggu ketibaan datin2 dan div2 kehormat mai aku yg sememangnya gila tangkap gambar nie mula la keja nak klip!!klip!! sana sini ( * alang2 dah bwk kamera watpa nak simpan je kan hehe..mcm yuna ckp " setiap gambar ada lagu"..tp aku plak "setiap gambar ada kenangannya".. )


~ ketibaan datin2 dan div2 keh0rmat ~

bila semua tetamu keh0rmat dah mai acara p0n dimulakan..persembahan pertama yg membuat hatiku sayu bila lagu OH MAMA ( * tajuk apa ntah lagu tu..yg tau bunyi oh mama.hehe... ) berkumandang..memang bisa membuatkan mataku yg kering nie menjadi basah hehe..lagu tu ditujukan buat semua ibu2 yg hadir pada mlm tu sempena hari ibu baru2 nie..



~ akak nie yg menyanyikan lagu oh mama tue..lupa nama daa...hehe!!.. ~
sebelum acara berlangsungnya kami dijemput menjamu selera..makan ala2 h0tel gitu hahaha...
sambil makan sambil lagu yg dipersembahkan..
nie antara acara2 yg dihidangkan pada mlm tuh..



~ huh!! mantap bet0l suara akak2 nie..nie persembahan dari markas mana p0n xtau..lupa dah aku hehe!!.. ~









~ huh!! sakan akak2 nie menari..lagu justin bieber gitu..kumpulan mama h0t @ h0t mama xpasti hehe.. ~

















~ amb0iii akak lent0k sakan nmpk..hehe!!.. ~



ad0iii..dah habis dengar semua penyedap halwa telinga nih tiba pulak giliran si ibu2 nie bangun merenggangkan 0tot2 yg letih d0k bersimpuh td..makan sudah dengar orang menyanyi sudah apalagi BERG0YANG la plak hahaha!!!... xterkecuali juga aku p0n.g0yang jugak tp sat ja pastu jadi jurugambar plak hehehe!!!...





semua pakat bangun menari..goyang inul,poc0-p0c0 semua ada..hehehe!!!..aku sekejap menari sekejap berhenti..xlarat weh!!!...klu berhenti aku ambik gambar plak..klik!!! klik!!! sana sini...








~ gelek akak jgn x gelek..ahakkk!!! ~




habis acara gelek semua tiba masa undian untuk ibu paling anggun pada mlm tue..nie antara finalis yg terpilih...



antara syaratnya kena catwalk dulu..hahaha!!!...ala2 persis m0del gitu :)




~ tgh tunggu keputusan dari pengadil...gaya mesti ada pehhhh!!! caya la.. ~




dan keputusannya..tadaaaa!!!...akak yg pakai jubah hitam putih tu din0batkan IBU PALING ANGGUN pada mlm tue..tahniah akak..



alahai ingatkan dah b0leh balik daaa...ada lagi j0getnya..tgk jam dah pukul 11 lbh dah..mata dah layu nih..kali nie g0yang inul plak...










~ datin2 p0n j0in sekali bergelek sakan ~



bersama DATIN NIK N0RAINI..bulat mata aku menahan panahan mengant0k yg amat sgt hehehe!!!..sabar ja la mata 0iiii...


sebelum habis acara pada mlm tue ada acara cabutan bertuah @ tukaran hadiah aku mendapat n0 14 hehe!!..















huh!!! kul 12 lbh jugak la habis dinner tuh..apap0n yg pasti paling happening mlm tuh..tima kasih buat en s0mi tersayang sbb jadi pengasuh pada mlm tuh hihi!!...




n0ta kaki : entri ini ditulis berperingkat2 hihi!!!..dari kemarin,semalam dan hari nie ( ^_^ )






* ibu afiq *

    Amyzan afiq






0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top