0

WEDDING ANNIVERSARY

Pada 25.05.2009 tepat jam 17.30ptg bertempat di MASJID KG CHAR0K PUTIH berwalikan bapaku HASHIM BIN ALANG dengan sekali lafaz aku sah menjadi isteri kepada suamiku SHAHRIZAN BIN ABD AZIZ..huh!! tu kisah 3thn lepas tapi masih segar lagi dlm k0tak ingatanku ini..dapat kurasakan saat2 terindah dlm hidupku itu.Debaran kian terasa disaat2 AKU AKAN DINIKAHKAN..m0men2 paling indah dlm hidupku..





# senyum sebelum akad nikah..hati dlm sapa yg tahu hehehe!!.. #







seminggu lepas akad nikah baru adakan majlis kenduri kedua belah pihak..kenduri dirumah aku pada 30.05.2009..huh!! time kenduri umah aku yg paling suspen sekali..pagi nak kenduri tu air pulak wat hal..xda air time tu.mcmana org nak wat keja kan??semua nak kena guna air..semua org kelam kabut jadinya..dan tercipta sejarah pengantin sendiri telef0n pejabat air suruh hantar l0ri tangki air dkt umah ( * hehe..walhal pengantin sendiri p0n xmandi lg.. )..aku lg kalut sbb pepagi tuh aku dah kena pi butik pengantin.alih2 pi mandi umah maksu aku.jauh jugak la dari umah aku..dah habis bab air time tgh kenduri lauk plak xcukup..tetamu terlebih dari jemputan hehe!!..mmg ramai bet0l.pening tgk org ramai sgt.nak wat cmna kan dah rezeki org hehe!!..abah aku plak kalut cari daging huh!!dugaan2...











habis kenduri umah aku keesokkan harinya kenduri sebelah umah suamiku plak..adoiii!!...aku nie cukup f0bia tgk org ramai.tambah2 lagi bila aku jadi perhatian ( * ye la mesti org nak tgk pengantin kan hehe!!..).. aduh!! c0ntrol2 hehe!!...rasa mcm nak cpt2 berlalu untuk hari tu.malu punya pasal hahaha!!!..malu2 me0w..me0w..






aduhh...kawan aku yg nak sgt jadi pengapit aku tersesat plak..cari rumah en s0mi aku xjumpa hahaha!!..org dah mkn nasi baru dia sampai..alih2 sepupu aku yg jd pengapit aku.tu yg baju xsama thema tuh..dia yg byk berk0rban masa aku kenduri dulu..kehulu kehilir dgn dia..hehe..










Dan hari nie genap 3 tahun kita melayari bahtera alam rumahtangga..alhamdulillah bersyukur ku padaMU YA ALLAH kerna dikurniakan seorang suami yg amat menyayangi dan memahami diriku..sabar dlm menahan kerenah diriku yg kadang2 bisa membuatkan dirimu sedikit kecewa dgn sikapku.. ( *aku jenis pemarah dan cepat naik angin hehe!!..).



nie la wajah insan yg aku kenali 7 tahun dulu..kini sah menjadi milikku..dari sahabat kemudian bercinta dan seterusnya membina mahligai cinta kita bersama..SEM0GA CINTA ITU MENJADI MILIK KITA SELAMANYA...

I L0VE U S0 MUCH!!!!



* ibu afiq *
    Amyzan afiq






0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top