0

SELAMAT HARI IBU

... buatmu ibuku SITI SARA BT JUS0H & HASSIAH BT DIN ...
Yang telah melahirkan diriku
Tidak terbalas jasamu ibu
Yang telah mengasuh diriku

Engkaulah tempat aku mengadu
Ketika ku gelisah dan sayu
Janganlah pergi wahai ibuku
Kerana kau nyawa buatku

Susah senangku engkau tanggung selalu
Walau ku sering menyakitimu
Ampunilah diriku oh ibu
Kerna kau syurga untukku

Di mana jua tempat yang aku tuju
Kau sering mengingati aku
Hanya kasih dan doa buatmu
Hanya salam rindu untukmu

Sesungguhnya syurga terletak di bawah telapak kaki ibu

Kalau anak permata hatiku,ibu pulak ratu dihatiku..tanpa dia sapa la aku.hari nie 13 mei rata2 org sibuk mengucapkan slmt hari ibu.x terkecuali aku juga hehe!!...


bagi aku xsalah nak sambut hari ibu nie..yg penting nawaitu kita tu.bkn sllu kita meraikan ibu,mak,mummy,umi or mama kita kan??..mmg hari2 hari ibu.xperlu tunggu hari2 tertentu untuk meraikan ibu tp tu bg org yg mmg selalu dah berKEPIT ja dgn mak dia tp bg org yg sama mcm aku plak mcmana kan..jauh dari mak tersyg.sekali sekala ja jumpa dgn mak aku.hanya tel dan fb ja penghubung kasih sayang kami.sejak kawin aku dah ada 2 org insan yg aku panggil MAK..mak aku n mak mertua aku s0 aku dpt 2 kasih sayang yg sama.cuma bezanya mak aku yg melahirkan aku maka dia lebih tahu isi hati anak dia nie hehe!!..luv u so much mak!!...

emm..nak tau karekter mak aku???hehe..mak aku jenis garang ckt dgn anak2 (* dlm erti kata lain kuat memBEBEL hehe!! )..dulu2 aku cukup nak mrh bila mak aku membebel dkt aku hehe!!..(*derhaka nih!!)..aku suka melawan la jugak..(astaqfirullah..xbaik aku..xbau syorga alamatnya hehe!!..)..
tapi tu dulu sewaktu aku blm kenal erti sebuah peng0rbanan se0rang insan bergelar IBU..

sekarang aku sedang galas tanggungjawab tu sama mcm mak aku dulu..mempunyai se0rang permata hati dlm hidupku dan mungkin akan ada lg yg bakal akan lahir didunia nie..sem0ga aku jugak menjadi setabah dan sekuat mcm mak aku..aminnn!!...


hanya d0aku yg mampu ku berikan padamu MAK..



Untuk Kedua Ibu Bapa

Maksudnya :
Ya Allah! Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa dua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil.


* ibu afiq *
    Amyzan afiq




0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top