0

AFIQ DAN KASUTNYA...

Alahai anak ku yg s0rg nie.setia sungguh pada yg SATU..suka sgt pakai kasut nie.dia suka sgt pakai kasut nie walaup0n ibu jari kaki tu dah terkeluar.



~ ibu jari kaki dah lebih dari kasut dah tuh!! ~



dia suka pakai kasut jenis nie sbb dari dia mula berjalan aku dah beli kasut jenis cmtu..salah aku jugak hehe!!... (>_<)...dia dah selesa k0t.


~ kasut nike hitam & putih ~

kasut yg hitam tu dah kecik.tu p0n dia nak pakai lg..beli yg kaler putih tu dia pakai sampai sekarang.
pastu hari tu beli kasut yg dibawah nie..ingatkan dia suka pakai.pakai sehari ja pastu xnak pakai dah..



beli pulak kasut crocs..tengok dia senyum ja.gembira hati ibu dgn abah.tapi sat ja pakai..pastu emmmmm!!!!


hari tu tok dgn tokwan afiq pegi ind0nesia..saja jalan2 kat sana sambil mkn angin.tok n tokwan xpernah lupakan cucu kesayangannya nie.dibelikan kasut untuk afiq dari ind0n.tokwan sanggup beli kasut nie semata2 nak bg afiq tukar pakai kasut baru.mcm2 tok dgn tokwan beli untuk afiq.untuk ibu dan abah p0n ada jugak hehe!!!  


~ kasut tokwan beli dari ind0n ~


emmm..alih2 ibu dgn abah beli kasut angry bird pulak untuk afiq.ibu terpaksa ny0rokkan kasut lama afiq hahaha!!!..lawak la plak ibu dgn abah tgk afiq berjalan pakai kasut nie hihi!!..jalan mcm ROBOT plak.xnak angkat kaki.seret ja kasut tu hahaha!!! apap0n janji afiq suka kasut nie..u're my soul n sweet heart!!!




0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top