0

# CHEESE CAKE MIX #

hari tu aku order cheese cake nie.teng0k macam sedap je..aku order 200gm rm15 p0s rm7..pagi td dapat terus aku buat.semangat tgh berk0bar2 nih sbb nak rasa cmne bila dah masak.rupanya xkena masak.hanya masukkan air pastu mixer smpai kembang ckt.masuk dlm acuan terus sejukkan dlm petiais..emmmm!!!...


~ cheese cake yg aku 0rder ~



pastu mula la "tanduk tumbuh dikepala" hehe!!...keja nak menDERHAKA pada resepi asal hahaha!!
aku cuba buat karamel..


~ karamel ~



aku putar adunan tuh smpai jadi cmni..mula sl0w pastu makin laju haha!!

 



tadaaaaa!!!!... dah siap cheese cake aku.aku ingat adunan nie byk rupanya ckt je.loyang besar so jd nipis.aku lapis2kannye hehe!!...



0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU



USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers

Back to Top