0

slurppp!!!... SI SIPUT SEDUT



Sebut pasal siput sedut teringat masa tgh mengandungkan afiq dulu..tid0 mlm termimpi mkn siput sedut.bgn pagi aku ckp dekat en s0mi tercinta yg aku teringin sgt nak mkn SIPUT SEDUT.en s0mi ckp mana nak cari siput tu tgh2 pekan nih..en s0mi ajak pi tgk k0t pasar mlm k0t2 ada.masa dlm keta aku berd0a m0ga2 jumpa la dgn siput sedut tu..rupanya ALLAH MAHA KAYA DAN MAHA MENDENGAR rintihan hati se0rg hambaNYA yg lemah nie.ada dkt pasar mlm tu.tinggal sebungkus ja lg.aduh cepat2 aku sambar!!!..hahaha!!!..takut habis.


:: BUAH RUMBIA ::

masa aku tgh mengandung afiq ada lg benda yg aku teringin hehe..iaitu BUAH RUMBIA..aduh!!! mana nak cari tuh??? pelik2 bet0l kan..aku ingat kecik2 dulu aku dgn sepupu2 aku pi kebun tok aku lalu tepi2 sungai(klu dkt kg aku panggil char0k iaitu anak sungai).dkt tepi2 sungai tu byk la pokok nie.bila buah nie jatuh dlm sungai tu,pakat2 terjun berebut tangkap buah tu.sedap rasa kelat2 manis gitu..en s0mi pening kepala dah nak cari dkt mana hahaha!!..dia tnya kwn dia k0t dkt kg.org ckp buah tu ikut musim.aku dah kempunan nih..terpaksa en s0mi kena cari <<< dera ckt!!!..hihi!!...dia masuk dlm hutan mana ntah dpt jugak buah nie.ambik bukan main byk lg padahal aku mkn SEBIJI ja hahaha!!! hilang kempunan...pasni jgn kempunan yg pelik2 lg laaa..nau'zubillah..




:: siput sedut masak lemak cili api ::


hari nie aku buat siput sedut masak lemak cili api..afiq dgn abahnya cukup suka.nie penangan kempunan masa mengandung dulu.sampai sekarang afiq suka mkn siput sedut cuma dia xpandai nak sedut sendiri hehe!!..


mai kita pakat2 sedut slurrpppp!!!! (>_<)

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top