0

~ TODAY IS MY BIRTHDAY ~

Huh!!! hari nie hari paling bahagia dlm hidup aku <<< hari2 aku bahagia hahaha!!...hari nie aku CUTI.hari nie tukang masak,tukang kemas rumah,tukang mandikan anak,tukang segalanya la rehat 1 hari hehe!!..klu la selamanya mcm nie kan best hahah!!..(melampau dah nieee) (^_^)..hari nie suma en hubby buat.mkn p0n beli je haha!!..







pejam celik pejam celik xsangka aku dah masuk usia 30an daa!!!...huhu..hari nie genap aku berusia 30thn (dah tua!!!waaaa!!..)aku sedang melangkah ke alam dewasa.ingat masa kecik2 dulu.dlm kepala ingat nak ser0nok ja.xpikir benda lain dah.bila masuk alam persekolahan baru aku matang ckt hehe!!..tu pun masih separuh matang.belum cukup matang lg.bila melangkah setapak ke alam remaja lagiii..lagiii la xmatang.bila terkena penyakit cinta fikiran yg separuh nak matang terus jd xmatang.blank terusss!!!huh!!! xmo dah ingat time tu.jiwa sakit merana suma ada.tahap mereng p0n ada hahaha!!..tp bila pikir2 balik suma tu mematangkan aku.mujur la aku nie jenis wat bodo je.yg aku tau life must go on!!!...tp hr nie alhamdulilah aku dikurniakan kuarga yg paling bahagia dlm hidup aku.dikelilingi dgn org2 terSAYANG disamping aku.meniti detik2 kehidupan bersama org yg aku SAYANG adalah anugerah yg amat berharga bg diriku.




~ kek en hubby beli td ~


hari nie besday aku en suami bucuk2 aku beli kek untuk aku.sedap jugak kek nie.dia beli dekat kedai SUNLIGHT CAFE AND CAKE HOUSE dekat sitiawan tu.



~ contoh kotak kek tu ~




~Kek yg separuh dah dipotong ~



orang pertama yg ngappp!!! afiq n abahnya hehe!!..beli klu nak simpan baik xpayah beli kan!! hehe!!..mkn ja laaa..



~ amboiiii..berselera nmpk anak ibu mkn ~


hah!! klu sebut hadiah apa taun nie aku dpt???hahaha!!!..malu nak ckp sbb bkn emas belian ke apa cuma kasut sukan ja hehe!!..kasut nie aku pakai setiap sabtu dan ahad.en hubby kesian tgk aku suka pakai kasut yg lama.pandai jugak cik abg ku nie pilih kasut hehe!!..




~ kasut aku pakai setiap sabtu dan ahad ~


bukan aku xpenah beli kasut baru tp en suami ku nie ckp kasut yg aku beli tu " MACAM KASUT MOTONG "..aduh!!! mcm nak bernanah telinga aku dengar.dia gelak ja dkt aku.cisss!!! bertuah punya suami hehe!!..




~ mcm kasut m0tong ke????? ~



emmm..apap0n aku tetap bahagia hidup bersamamu syg.hidup bersama 2 insan yg teramat amat ku syg.abah n afiq segalanya bagi ibu..luv u sooo much!!! muah!!muah!!


0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU



USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers

Back to Top