0

BeBoLa PaNcAwArNa

Tengah aku belek2 buku resepi,anak aku plak mengacau.dia p0n nak baca n tgk jgk..tetiba dia tunjuk dekat aku "ibu!!ibu!! afiq nak yg nie"...alahai anak ku pandai dah mintak mcm2 ye..ingat ibu nie chef ke???..aku tgk mcm senang je.



~ nie la bebola yg afiq tunjuk dkt aku ~



Tanpa mengHAMPAkan harapan anak aku yg s0rg nie aku p0n mulakan operasiku.. (tu la org ckp kasih ibu bawa ke syurga..klu blh nyawa sendiri p0n sanggup bg dekat anak (> _^)..  )
baru aku ingat aku masih ada lg lebihan serbuk kek.. <<< tersenyum lebar hahaha!!



                                                             ~ serbuk kek ~
                                  serbuk kek nie dlmnya ada buah-buahan campuran..




~ adunan yg telah dipukul ~




~ doh yg dicampur dgn serbuk kek ~




                                               
                                                          ~ mangkuk kertas ~



~ chocolate rice ~

doh yg dah diuli tu aku g0lek2kan dlm chocolate rice tu.pastu aku masukkan dlm mangkuk kertas..DAH SIAP!!! anak aku senyum lebar ja.tunjuk2 mcm dlm buku.tp yg ibu buat nih xle secantik dlm buku tu.



                                              
                                                            ~ bebola yg dah siap ~

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU

USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers
Back to Top