0

EARTH HOUR

mlm nie bermulanya earth hour selama sejam..umah aku bergelap separuh ja haha!!..cuma kurangkan pengunaan lampu daripada biasa.mengadap lapt0p aku yg xbapa cangih mangih nie dlm keadaan bergelap ckt..hehe!!..


hari tu aku xtau natang apa earth hour nie ( kasarnya bahasa hehe!!..) .. ooo skrg baru aku tau rupanya earth hour tu Kempen menyelamatkan dunia dan mengurangkan tekanan pemanasan Global, mengurangkan penggunaan elektrik untuk seketika Waktu. Dengan kempen ini,insyallah boleh mengurangkan tekanan pemanasan Global Dunia.

emmm aku s0kong la apa yg dibuat nie tp pada pendapat aku la bukan setakat padam lampu ja.sepatutnya byk lg aktiviti atau kempen yg kita perlu lakukan bg mengurangkan pemanasan gl0bal nie.c0ntohnya kurangkan pengunaan bahan kimia,lancarkan kempen kitar semula dgn lebih berkesan lg,mcm2 lg la..

tgk cuaca sekarang p0n dah lain mcm..kdg2 hujan kdg2 panas.lapisan 0zon pun dah makin nipis agaknya.panas semacam ja.mcm nak terbakar kulit..tambah2 lg kulit yg gelap mcm aku nih!!! hahaha!!... hitam itu menawan.segelap kulit manggis.kulit hitam isi dlm putih dan manis hehe!!... ( ^_^)..

0 ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom cuba resepi di bawah...sedap!!!! hampa mesti suka punya laa..hehe..

USIA PUTERA KESAYANGANKU



USIA PERKAHWINANKU

Daisypath Anniversary tickers

Back to Top